De ce să alegi acest personaj?
- Iţi doreşti să poţi manifesta o mulţime de vrăji variate.
- Vrei să poţi manifesta vrăji aparţinând tuturor elementelor (foc, apă, aer etc.)
- Ţi-ar plăcea să fii capabil să opreşti hoarde de inamici cu un singur gest.
- Cauţi să fii capabil să desluşeşti orice mister.
Cine este Erston?
Erston Briybar este un gnom trecut de prima tinereţe, obsedat de înțelegerea lumii în care trăiește pentru ca într-un final să-și poată controla propriul destin. Majoritatea oamenilor l-ar numi o persoană plictisitoare, antisocială și enervanta. Erston e de alta parere: sunt doar niște critici nefundamentate de la oameni simpli, supuși entropiei, fără scopuri mărețe. Nu are nimic în comun cu acești servitori ai status quo-ului.
Gnomul este tot timpul pe drumuri, în căutarea unor noi indicii care să-l ajute să înțeleagă lumea înconjurătoare mai în detaliu. Consideră că magia este un element vital al universului: orice rună nouă, gest nemaiîntâlnit sau cuvânt antic poate fi cheia unui nou nivel de cunoaștere.
Cum îl joc pe Erston?
În confruntări armate
Erston este un magician inteligent ce își ajută aliații de la distanța cu vrăjitorii variate. El contribuie cu lovituri magice puternice şi cu vraji de slăbire și manipulare a inamicilor.
Studiul de pană acum i-a permis pregătirea unui repertoriu divers de vrăji pentru toate situațiile:
- În mod normal stă la distanța și se folosește de vraja simplă “Gloanțe de foc” (Firebolt) pentru a lovi inamicii.
- Dacă sunt mulți inamici grupați, folosește vraja de “Somnolenta” (Sleep) pentru a diminua numărul amenințărilor.
- În cazul în care decide că aliații săi nu-l pot proteja, se va folosi de vraja “Armura Vrajitorului” (Mage Armor).
- Dacă un luptător inamic ajunge lângă el, înfăptuiește vraja simplă “Prinsoarea Fulgeratoare” (Shocking Grasp). Cu ajutorul ei poate să prevină un potenţial atac de oportunitate și să se retragă.
După ce a consumat o parte din puterea magică alocată zilei, atunci când are o clipă de reculegere, se folosește de “Recuperarea Magicianului” (Arcane Recovery). Astfel își recuperează forţa necesară înfăptuirii unei noi vrăji de nivelul 1.
Erston încearca să fie foarte atent sa nu ajunga faţă în față cu luptători inamici. Forța slabă îl face ușor de capturat. Mai mult, el poate fi împins aproape oricând pe câmpul de luptă, astfel încât orice margini abrupte prezinta un pericol semnificativ.
În situații sociale
Erston este un gnom care a trăit o mare parte din timp printre cărți, așa că nu prea are deprinderi sociale. El este complet nepregătit pentru orice astfel de interacțiuni. De asta adesea va apela la aliații din grupul său atunci când este nevoie ca cineva să fie tras de limbă.
Ocazional studiile lui magice își pot dovedi utilitatea, atunci când au nevoie să discute cu fiinţe a căror limbă nu este inteligibilă. În acest caz, Erston folosește ritualul de “Înțelege graiul” (Comprehend Languages) pentru a putea înțelege, dar din păcate nu și pentru a vorbi, ceea ce spun (sau scriu) interlocutorii.
În explorare
Erston are un bagaj impresionant de cunoștințe în aproape toate domeniile: magia (Arcana), istoria (History) sau religia (Religion). Deși biologia (Nature) nu a fost pe lista pasiunilor sale, inteligenţa naturală îl ajută și în această situație.
Mai mult decât atât, atunci când metodele comune nu oferă destule informații, apelează la vrajile sale pentru ajutor. Atunci când ceva pare ieșit din comun se folosește de ritualul “Detectarea Magiei” (Detect Magic) pentru a confirma prezenţa vrăjitoriei şi a școlii de magie de care aceasta aparține.
În cazul în care unele obiecte magice sunt încă învăluite în mister, înfăptuiește ritualul de “Identificare” (Identify) deschizand astfel porțile unei cunoașteri detaliate a acestora.
Pe lângă aceste abilități, Erston are o putere de deductie extraordinară. Astfel încât atunci când unul dintre colegii lui percepe ceva ieșit din comun, el poate sa investigheze (Investigate) și să-și dea seama dacă este ceva ascuns unui ochi neantrenat.
Recent Comments